Iratkozz fel az új bejegyzések ingyenes értesítőjére!

Név:*
E-mail cím:*
E-mail cím újra:*

2008. augusztus 21., csütörtök

Bulvárosítsuk el a blogot?

Ezzel az a probléma, hogy nem azok jönnek, akiket szeretnénk. A kávéházi témáink olyanoknak kell szóljanak, akik cégépítésben érdekeltek. De ez még nem minden. A nagy kérdés az, hogy ők mit keresnek a világhálón, ami kapcsolódik a témához. Azt illúzió lenne gondolni, hogy például vezetési tanácsadót keresnek.
Egy példa: Ha tudjuk, hogy sokan szeretnének paradicsomot venni, akkor ezt be fogják írni a keresőbe. Ez lesz a Paradicsom utca. Amennyiben oldalunk olyan tartalommal rendelkezik, amelyik a keresőben a paradicsom szóra hoz bennünket az első oldalon, akkor mondhatjuk, hogy ebben a témában az üzletünk a forgalmas utcában helyezkedik el. Tehát a két feltétel egyszerre kell teljesüljön. Keressék a paradicsomot és mi ott legyünk, ahol ez megtalálható. Ha a mi termékünk nem paradicsom, de kötődik hozzá, mondjuk paprika, akkor van rá esélyünk, hogy a paradicsomot kereső ebből is vásárolni fog. De ha a mi termékünk mondjuk szőnyeg, akkor hiába ülünk a Paradicsom utcában, minimális az esélyünk, hogy ott szőnyeget adjunk el! Ez igaz, még akkor is, ha a paradicsomot keresőknek szőnyegre is szükségük van. Ha beülünk a Szőnyeg utcába ott a történet ugyanúgy zajlik. Tehát nekünk ezt a képletet kell megoldanunk. Ahogyan eljutunk a megoldáshoz ez egy igazi marketing élmény lehet minden törzsvendég számára.

Nincsenek megjegyzések: