Iratkozz fel az új bejegyzések ingyenes értesítőjére!

Név:*
E-mail cím:*
E-mail cím újra:*

2007. november 29., csütörtök

A tanácsadók bombája

Már az elején közlik veled, hogy óriási nagy veszélyben vagy!
A jövőkép világos. Aki nincs tudatában az internet rohamos térhódításának, és nem veszi át az új módszereket, az menthetetlenül lemarad.
Mielőtt ettől teljesen letargiába esnél, megvigasztalnak, hogy nincs minden veszve. A tanácsadók elitje már gondolt rád és kifejlesztette azokat a megoldásokat, amelyek segítenek majd eligazodni az új világban.
Első feladatod, hogy tekintélyt szerezz magadnak. Ki kell vívnod potenciális ügyfeleid tiszteletét és bizalmát. A nagyok már szövetkeztek egymással és most megfelelő díjazás ellenében, itt állnak előtted, hogy bemutassák ennek az összefogásnak az erejét.
Tudniillik, nem eshetsz az óndicséret csapdájába! Tekintélyt csak úgy szerezhetsz, ha kiválóságodat mások ecsetelik. Ezt hívják a harmadik személy objektív véleményének. Ettől lesz az egész hiteles. hiába mondja el magáról a tanácsadók tanácsadója, hogy ő az, ami. Ellenben, ha ugyanezt, - mármint, hogy a szövetségesed a legjobb – a stratégiai partnered mondja el rólad, az már egészen másképp hangzik!
Ennél nem is adhatod alább. Az „egyik legjobb” minősítés, az kevés. Bátran állj ki a véleményed mellett! A szövetségesed, - aki mellesleg a barátod is - a legjobb a szakmában. Természetesen ugyanezt a kölcsönösség jegyében, ő is el fogja mondani rólad!
A káprázatnak ezzel még nincs vége. A tanácsadók tanácsadója kifejti, hogy számára sokkal fontosabbak a szövetségesek, mint az ügyfelek. Őket ugyanis, lerendezi a rendszer. Úgy van felállítva a vállalkozás, hogy elsősorban a tulajdonosnak legyen jó. A stratégiai szövetségesek azok, akik őt promózzák, illetve, akik lehetőséget kínálnak számára, hogy ő is promózhassa a többiek anyagát. A link cserét, banner cserét, vagy azt, hogy csak úgy simán egymásra hivatkozzunk, azt el kell felejteni! Megjegyzem, még szerencse, hogy a kereső robotok nem így gondolják!
A promózzással, egy-két órai munkával, összejön néhány millió forint az egymásnak kifizetett jutalékokból.
Elgondolkodtam azon, hogy ha nincs kölcsönösen kifizetett jutalék, csak a saját ügyfelek, akkor az eredmény nem ugyanaz? De lehet, hogy én vagyok rossz matematikából.
Arról nem is beszélve, ha szerepelsz mindegyik nagybecsű szövetséges címlistáján, akkor az üzenetet, hogy te milyen nagy bajban vagy, több irányból is megerősítve fogod megkapni!
Remélem, ha eddig eljutottál, akkor minden világos. Ebbe a szövetségbe kell bekerülnöd. Nehéz feladat, de nem reménytelen. Már előkészítették számodra a bombát. Ez fel is fog robbanni a megfelelő időben, csak légy résen! Nem lesz olcsó játék! Csak azokra van szükség, akik hajlandók megfizetni az árát.
És igen. Sajnálhatod, hogy ez nem neked jutott eszedbe!
Félreértés ne essék. Én is kiemelt fontosságot tulajdonítok az internet térhódításának, illetve a stratégiai partneri kapcsolatok építésének. De ahány ház, annyi szokás, nem igaz?

Ha van véleményed, hozzá szeretnél szólni, akkor kattints a "megjegyzés" fülre!

1 megjegyzés:

kiscold írta...

Valami hasonlóra gondoltam én is...

stapi