Iratkozz fel az új bejegyzések ingyenes értesítőjére!

Név:*
E-mail cím:*
E-mail cím újra:*

2007. november 24., szombat

A vásárlók igénye

Reggelente a hozzánk legközelebb lévő üzletben szoktam friss zsömlét, vagy kiflit vásárolni.
Általánosságban elmondhatom, hogy gyönyörű a pék árú. Ropogós pirospozsgásra sült és magas.
Van azonban egy-egy nap hetente, amikor egészen más kép fogad. A zsömlék és a kiflik sápadtak puhányúak, ráncosak és beesettek. Már többször szóvá tettem az üzlet alkalmazottainak. Nem lehet semmit tenni annak érdekében, hogy ez ne ismétlődjön időközönként meg? Mindig kitérő válaszokat kaptam: már szóltak, ismét figyelmeztetik a szállítót és így tovább. Ilyenkor elgondolkodtam rajta, hogy vajon ez csak nekem lenne probléma?

Tegnap választ kaptam a kérdésemre. Előttem egy csapat kamasz diák csörtetett a pék sütemények felé. Beletúrtak a zsömlés kosárba, kiválasztották a legsápadtabb, legbeesettebb darabokat. Még meg is nyomkodták, mint egy labdát, ellenőrizvén a puhaságát, majd elégedetten távoztak.
Szóval erre is van igény! - állapítottam meg döbbenten. Micsoda tévedésben voltam. Ez már megmagyarázza az üzlet eladóinak a hozzáállását is.
Le kellett újból vonnom egy nagyon fontos üzleti tanulságot. Amikor a potenciális vásárlók igényeit kívánjuk behatárolni, akkor ne magunkból induljunk ki!

Ha van véleményed, hozzá szeretnél szólni, akkor kattints a "megjegyzés" fülre!

Nincsenek megjegyzések: