Iratkozz fel az új bejegyzések ingyenes értesítőjére!

Név:*
E-mail cím:*
E-mail cím újra:*

2007. november 23., péntek

Környezeted befolyása

Esti úszó edzéseim egyikét követően kettesben sétáltunk hazafelé újdonsült ismerősömmel. Szóba került, hogy mivel foglalkozom. Egy darabig érdeklődéssel hallgatta a számítógépről és az internet jelentőségéről kifejtett nézeteimet. Majd megjegyezte, hogy ő tök hülye ebben a témában és még bekapcsolni sem tudna egy gépet. Elmagyaráztam neki a különbséget a fizikai és a virtuális jelenlét között. Tudod - mondtam, - mi most itt sétálunk. Te délután ötkor bezártad az üzleted, és holnap reggel kilenckor fogsz újból kinyitni. Addig senki nem tud nálad vásárolni. Az én üzletem ebben a pillanatban is nyitva van. Bárki bemehet, nézelődhet, megrendelhet termékeket és ezeket időben meg is fogja kapni. Mindez úgy történik meg, hogy nincsen szükség az aktív részvételemre.
Barátomra bizonyára mély benyomást tett mindaz, amit hallott. Honnan tudom? Másnap, amikor újból találkoztunk, bejelentette, hogy úgy döntött meglepi magát karácsonyra egy laptoppal.
Gyakran előfordult már, hogy megtapasztaltam ezt a jelenséget. Életünket nagyban befolyásolja, hogy kikkel kerülünk kapcsolatba. Ha valaki nincsen megelégedve a körülötte zajló események alakulásával, akkor az első dolog, amit jó lesz, ha átgondol: kik is vannak a környezetében, és hogyan lehetne ezen változtatni.

Ha van véleményed, hozzá szeretnél szólni, akkor kattints a "megjegyzés" fülre!

Nincsenek megjegyzések: