Iratkozz fel az új bejegyzések ingyenes értesítőjére!

Név:*
E-mail cím:*
E-mail cím újra:*

2007. november 14., szerda

Személytelen internet?

Ma arról beszélgettünk, hogy mennyire személytelen az internet. Az én véleményem az volt, hogy nem lehet általánosítani. Vannak olyan oldalak, amelyeken csak a nagybecsű "Ügyfél szolgálat" -tal lehet szóba állni. Már, ha egyáltalán lehet. Van azonban példa az ellenkezőjére is. Ha egy oldal jól kommunikálja a mögötte álló stábot, akkor a kapcsolat sokkal személyesebb hangokat tud megütni.
Én azzal szoktam érvelni, hogy egy virtuális üzlet helyiségben, ha a látogatók a kérdéseikre könnyen és gyorsan megkapják a választ úgy, mintha ott állna az eladó, akkor sokkal jobb helyzetben vannak, mint azok, akik órákat autóznak, hogy eljussanak egy adott üzletbe. Ott el kell viseljék a tömeget minden kellemetlenségével együtt. Mert ugye, ha jó a termék, vagy a szolgáltatás, akkor sokan érdeklődnek utána. Várni kell rá, hogy kérdéseidet feltehesd valakinek, és arra is, hogy kiszolgáljanak.

Az info sztrádán ezzel ellentétben mindenki egyedi kiszolgálásban részesülhet, legyenek jelen akár több százan is egyszerre! És még az influenza járvány sem fenyeget.

Ha van véleményed, hozzá szeretnél szólni, akkor kattints a "megjegyzés" fülre!

Nincsenek megjegyzések: